Vraag of klacht?
Laat het ons weten
We proberen alle studenten binnen een werkweek een goed advies of antwoord te geven zodat de vraag wordt beantwoord of de klacht kan worden opgelost. Daarnaast geven we alle informatie anoniem door aan de Inspectie van het Onderwijs en Ministerie van Onderwijs. Hierdoor is er extra aandacht voor scholen en opleidingen waar we veel klachten over krijgen.
Heb je een juridische vraag? Wij werken samen met het Landelijk Studenten Rechtsbureau (LSR). Neem contact op met LSR via https://www.lsr.nl/. Heb je een andere vraag, of twijfel je bij wie je terecht kunt? Neem dan eerst contact op met JOB.
Kijk ook eens of je antwoord staat bij vragen&klachten en check ook onze tips bij klachten.
Klacht indienen bij je school? Gebruik onze voorbeeldbrieven, waarin je alleen nog jouw gegevens en je klacht hoeft in te vullen.
Voorbeeldbrief Algemene Klachtenbrief
Voorbeeldbrief Gebruik terugkoopregeling
Voorbeeldbrief Uitschrijving bij opheffing opleiding
Op zoek naar informatie over studeren met een zorgvraag? Kijk dan op http://www.mbotoegankelijk.nl
Onze klachtenlijn is bedoeld voor mbo-studenten. Bent u ouder van een mbo-student? Dan kunt u terecht bij Ouders & Onderwijs
Hoe wil je contact
met ons opnemen?
We zijn het best bereikbaar via mail of Whatsapp. Liever even bellen? Ons telefoonnummer is bereikbaar van maandag tot en met donderdag tussen 10:00 – 12:00 en 14:00 – 17:00. Voicemail? Het kan zijn dat we in bespreking zijn. Vul dan het contactformulier in!
info@jobmbo.nl of 030 -7900 915